خانه / خبرها / پوتین ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری روسیه در سال ۲۰۱۸

پوتین ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری روسیه در سال ۲۰۱۸

پوتین نامزد انتخابات ریاست جمهوری روسیه در سال ۲۰۱۸ میشود !

حزب حاکم روسیه، ولادیمیر پوتین رییس‌جمهور فعلی این کشور را بعنوان نامزد خود در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۸ معرفی نمود.
به گزارش خبرگزاری”РИА Новости”، ‘حزب روسیه واحد-Единой России’ ولادیمیر پوتین را بعنوان نامزد این حزب در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده این کشور معرفی کرد. دمیتری مدودف صدراعظم و رهبر حزب “روسیه واحد” در نشست حزب روسیه واحد از کاندیداتوری ولادیمیر پوتین به عنوان منتخب این حزب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۸ میلادی خبر داده است.
مدودوف در سخنانی در کنگره حزب روسیه متحد در این زمینه گفت: “سال جاری شانزدهمین سالگرد تاسیس حزب است. در این سال‌ها حزب رهبری مسلم و قطعی را داشته است. رهبری که اقشار مختلف را در روسیه متحد کرده است. شخصی که اکثریت مطلق حزب به او اعتقاد دارند و از او حمایت میکنند، ولادیمیر پوتین است.”
مدودف تاکید کرد: این موضوع برای سیستم سیاسی و توسعه متمدن کشورما مهم است و من مطمئن هستم که همه ساکنان دولت بزرگ روسیه این را میخواهند و ما باید این کار را انجام دهیم.
پیش از مدودف، پوتین در میان تشویق پیاپی شرکت کنندگان در کنگره حزب واحد روسیه به سخنرانی پرداخت.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت که روسیه از یک پیروزی به پیروزی دیگر دست می یابد و هیچ قدرتی در جهان نیست تا مانع آن شود.
رئيس جمهوردر بیانیه ای خود در کنگره حزب متحد روسيه گفت: “البته، هیچ نیرویی قادر به متوقف کردن این جنبش در روسیه نیست، ما به پیش خواهیم رفت، ما از یک پیروزی به پیروزی دیگرخواهیم رفت”.
رئیس جمهور روسیه گفت: ما باید پیشرفت مستمر روسیه را در دنیای آینده فراهم کنیم، ما باید به یک کشور واقعی از نظر آزادی اقتصادی تبدیل شویم.
وی گفت: نباید به مردم وعده‌های غیر قانونی همانند دهه ۹۰ میلادی داد، من تاکید میکنم فساد، بی قانونی و بی تفاوتی و دروغ نسبت به بازار کسب و کار،ثبات و توسعه کشور را تضعیف میکند.
پوتین با اشاره به تاریخ هزار ساله روسیه بر ادامه اصلاحات اقتصادی و کمک به رونق و پایداری اقتصاد این کشور تاکید کرد.
رئیس جمهور روسیه گفت: هیچکس نمی‌تواند مردم کشور ما را در راه پیروزی متوقف کند، توسعه ما غیر قابل برگشت است و من در این راه مطمئن هستم زیرا میلیون‌ها نفر از شهروندان روسیه با ما هستند.
انتخابات ریاست جمهوری روسیه قرار است ۱۸ مارچ ۲۰۱۸ میلادی برگزار شود.
علاوه بر پوتین، نام گنادی زوگانف رهبر حزب کمونیست، ولادیمیر پیرینفسکی رهبر حزب لیبرال دموکرات، گریگوری یاولینسکی رهبر حزب یابلوکا و سه زن در میان نامزدهای انتخاباتی مشاهده میشود.

خواجه میر احمد

فرهنگستان

۲۳٫۱۲٫۲۰۱۷

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*