خانه / خبرها / دریچه ویژه / معرفی رنگ سال ۲۰۲۴ میلادی

معرفی رنگ سال ۲۰۲۴ میلادی

همانطور که می‌دانید هر ساله موسسه پنتون (Pantone) در آستانه سال نوی میلادی، رنگ سال را معرفی می‌کند. امسال نیز رنگ سال ۲۰۲۴ توسط این موسسه معرفی شد. رنگ سال ۲۰۲۴، نارنجی مایل به هلویی است و برای انتخاب رنگ، فاکتورهایی مانند شرایط: اجتماعی، اقتصادی، سلامت و حتی سیاست در نظر گرفته می‌شود.

رنگ هلویی مخملی Peach Fuzz
پنتون به تازگی رنگ هلویی مخملی ، به عنوان رنگ سال ۲۰۲۴ اعلام کرده است. پنتون که به عنوان یک معیار در زمینه رنگ و راه‌حل‌های دیجیتال در جامعه طراحی شناخته می‌شود، این رنگ را با هدف حرکت به سوی همدلی و درک اعلام کرده است.

به گفته متخصصان مؤسسه رنگ: رنگ‌های مورد استفاده در هفته مد نیویورک بهار ۲۰۲۴ رنگ سال با یک حس خاص از گذشته همراه هستند، اما در عین حال با تحول صحبت می‌کنند، زیرا که ما به شیوه‌ای مثبت ‌تر به زندگی نگاه می‌کنیم. در این پالت رنگی، حس آزادی جدیدی به تصویر کشیده شده است که با توجه به این تنوع از رنگ‌های خاطره‌انگیز و آشنا، دربه در باز شده است تا به اکتشاف پتانسیل خلاقانه ما برای بازنمایی آینده بپردازیم.
با تمایل به بیان شخصی در مرکز مد، احساسات شادی و آرامش از طریق رنگ‌هایی که با آن‌ها در ارتباط هستیم، معتبر و قابل تشخیص هستند، در حالی که به جسارت در این دوره جدید وارد می‌شویم.

“رنگ‌های هفته مد نیویورک بهار ۲۰۲۴ احساسات رها شدن را الهام می‌بخشند. این رنگ‌ها باز کردن تخیل و تقویت و آزاد کردن روح هنری منحصر به فرد خودمان را ممکن می‌سازند و به ما این امکان را می‌دهند که خودمان را با روش‌های خلاقانه‌تر بیان کنیم”، (لیتریس ایسمان)، مدیر اجرایی مؤسسه رنگ گفته است “این رنگ‌ها ترکیب هماهنگی از سایه‌های آشنا با لمسه معاصر، یک تفسیر جدید از زمان حال را معرفی می‌کنند، زیرا که خاطرات گذشته و نگاه به آینده امید به حال را می‌آورند”

رنگ مورد استفاده در هفته مد نیویورک بهار ۲۰۲۴، با حس خاصی از گذشته همراه هستند که در عین حال دچار تحول شده‌اند. چرا که ما به شیوه مثبت تری به زندگی نگاه می‌کنیم.

در این پالت رنگی جدید، حس آزادی به تصویر کشیده شده است که به دنبال اکتشاف پتانسیل خلاقیت برای بازنمایی آینده است. این رنگ‌ها باز کردن تخیل و تقویت و آزاد کردن روح هنری منحصر به فرد خودمان را ممکن می‌سازند و به ما این امکان را می‌دهند که خودمان را با روش‌های خلاقانه‌تر بیان کنیم.

مدیر اجرایی مؤسسه رنگ Pantone. “این رنگ‌ها ترکیب هماهنگی از سایه‌های آشنا با لمسه معاصر، یک تفسیر جدید از زمان حال را معرفی می‌کنند، زیرا که خاطرات گذشته و نگاه به آینده امید به حال را می‌آورند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*