خانه / ورزش / کرکت / راشد خان بازی افغانستان در برابر سریلانکا را از دست داد

راشد خان بازی افغانستان در برابر سریلانکا را از دست داد

راشد خان، عضو مهم تیم ملی کرکت افغانستان، بازی مهم افغانستان در برابر سریلانکا را از بهر مصدومیت‌اش، از دست داد.
بورد کرکت افغانستان با اعلام فهرست بازیکنان بازی «تست» در برابر  سریلانکا گفته است که راشد خان از این که پس از عملیات جراحی کمر هنوز بهبود نیافته است، در این بازی سهم گرفته نخواهد توانست.
راشد ۲۵ ساله یکی از برجسته ترین بازیکنان افغانستان در بخش توپ اندازی است و با این حال در همه فارمت‌های کرکت به شمول «تست» نقش برازنده ای در تیم ملی بازی می‌کند.

در این بازی «تست» که از سیزدهم تا هفدهم دلو در کلمبو برگزار می‌شود، قیس احمد، یکی از بازیکنان خوب تیم ملی، به جای راشد خان وارد میدان خواهد شد.

حشمت الله شهیدی کپیتان این تیم خواهد بود. نورعلی زدران و نوید زدران نیز در تشکیل این تیم حضور دارند.
تیم ملی افغانستان که قرار است در سال روان میلادی سه بازی یک روزه کرکت و سه بازی بیست آوره نیز انجام بدهد، از سال ۲۰۱۸ میلادی به این سو حق اشتراک در بازی‌های تست را از‌ آن خود کرده است.
در کارنامه‌ی افغانستان از سال ۲۰۱۸ به این سو، از میان هفت بازی تست سه برد به سود افغانستان ثبت شده است.

میرویس اشرف رییس بورد کرکت افغانستان برنامه‌ی پر بازی برای سال روان میلادی این تیم را نشانه‌ی پیشرفت در کرکت تست برای افغانستان خواند.

ترکیب کامل این بازی شامل حشمت الله شهیدی (کپیتان)، رحمت شاه، اکرام علیخیل، محمد اسحاق، ابراهیم زدران، نورعلی زدران، عبدالملک، بحیر شاه، ناصر جمال، قیس احمد، ظاهر خان، ضیاء الرحمن اکبر، یمین احمدزی، نجات مسعود، محمد سلیم صافی و نوید زدران است.

خبرنگار فرهنگستان
سمیع صدیقی

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*