خانه / ورزش / فوتبال / برگزاری اردوگاه انتخابی تیم ملی فوتسال افغانستان در ایران

برگزاری اردوگاه انتخابی تیم ملی فوتسال افغانستان در ایران

کابل/۲۰حمل/فرهنگستان
فدراسیون فوتبال افغانستان می‌گوید که اردوگاه انتخابی فوتسال برای تشکیل تیم ملی فوتسال و تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال افغانستان در شهر مشهد ایران برگزار شده است.

فدراسیون فوتبال افغانستان روز (یک‌شنبه، ۲۰ حمل) در برگه فیس‌بوکش نوشته است که این اردوگاه میان ۶۰ بازیکن که شمار زیادشان تجربه بازی در لیگ برتر فوتسال افغانستان را نیز دارند، راه‌اندازی شده است.

در این خبرنامه آمده است که ۳۵ بازیکن شامل کمپ انتخابی تیم ملی فوتسال بزرگ‌سال افغانستان و ۲۵ بازیکن برای کمپ انتخابی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال کشور دعوت شده‌اند.

این کمپ انتخابی از تاریخ ۱۳ اپریل تا ۱۳ می سال روان میلادی به هدف گزینش چهره‌های برتر ادامه خواهد داشت و در اخیر بهترین‌ها به ترکیب تیم ملی فوتسال افغانستان و تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال کشور از سوی کادر فنی دعوت خواهند شد.

فدراسیون فوتبال افغانستان افزوده است که به تاریخ ۲۴ اپریل سال روان تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال کشور در یک دیدار دوستانه با تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران بازی خواهد کرد.

گفتنی است که تیم ملی فوتسال افغانستان در دو دیدار دوستانه و تدارکاتی به مصاف تیم ملی فوتسال لبنان خواهد رفت که این بازی‌ها به تاریخ ۲۴ و ۲۶ می سال جاری به میزبانی لبنان برگزار خواهد شد.
خبرنگار فرهنگستان از کابل
سمیع صدیقی

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*