خانه / خبرها / منافع کشورم را بر منافع هر کس دیگری ترجیح میدهم

منافع کشورم را بر منافع هر کس دیگری ترجیح میدهم

دونالد ترامپ پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: متشکرم و از اینکه منتظر ماندید عذر می‌خواهم.
وی افزود: وزیر خارجه کلینتون با من چند لحظه چیش تماس گرفت و تبریک گفت و من هم متقابلاً به وی  و خانواده اش تبریک گفتم که در این تلاش انتخاباتی شرکت کردند.
وی تصریح کرد: هیلاری تلاش سختی کرد اما در اشتباه بود. موقعیتی برای آمریکا فراهم شده تا خرابی‌های گذشته را جبران کند. زمان آن رسیده تا در کنار یکدیگر به عنوان یک ملت واحد باشیم.
رئیس جمهوری جدید آمریکا گفت: من راهنمایی شما را به عهده خواهم گرفت. همگی در کنار هم خواهیم بود. این مبارزه معمولی نبود بلکه متفاوت بود. می‌خواهیم کشورمان را با این رقابت زیبا کنیم. این جنبشی بود که همه مردم آمریکا در آن شرکت کردند. من تمام زندگی ام را به طرح‌ها و موقعیت‌هایی اختصاص داده‌ام تا به مردم دنیا و آمریکا خدمت کنم.
وی افزود: من کشورم را می‌شناسم پتانسیل‌های کشورم را می‌شناسم و می‌دانم مردم چه می‌خواهند. با همکاری هم بیمارستان‌ها و زیرساخت‌های کشور را بازسای خواهیم کرد. از سربازان کشورمان حمایت خواهیم کردو در ۱۸ ماه گذشته با بسیاری از آنها در ارتباط بوده‌ام. طرح‌های بازسازی کشور را در کنار استعدادهای درخشان آمریکا به کار خواهم گرفت.
ترامپ افزود: آمریکا دیگر کشوری منزوی نخواهد بود. کشوری عالی خواهیم بود. از آمریکا کشوری بزرگ می‌سازیم. من می‌خواهم به جامعه جهانی بگویم که منافع کشورم را بر منافع هر کس دیگری ترجیح خواهم داد. اما مردم کشور من عداوتی با دیگر کشورها ندارند.
وی افزود: من خانواده بسیار عالی دارم. به خاطر سختی‌هایی که به خاطر من تشکر کردید متشکرم. سیاست پیشه ناخوشایندی است و به خاطر این دردها که تحمل کردید از شما متشکرم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*