خانه / خبرها / تیراندازی در تگزاس یک کشته و ۳ زخمی برجای گذاشت

تیراندازی در تگزاس یک کشته و ۳ زخمی برجای گذاشت

پولیس شهر آستین در ایالت تگزاس امریکا اعلام کرده که در جریان تیراندازی در مرکز این شهر چند نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌اند.
گزارش های اولیه نشان می دهد که در این تیراندازی یک نفر کشته و ۳ تن دیگر زخمی شده اند.
به گزارش خبرگزاری جمهور به نقل از خبرگزاری فارسی؛ برخی منابع گزارش کردند که حادثه تیراندازی ظاهراً هنوز به پایان نرسیده است و مأموران پولیس از افراد خواسته‌اند که از نزدیک شدن به محل حادثه خودداری کنند.
جدیدترین اخبار رسیده از صحنه حادثه حاکی از آن است که این حادثه در مجموع ۴ قربانی داشته است که یک زن در صحنه حادثه جان خود را از دست داده است.
طبق این گزارش، ۳ نفر از قربانیان این حادثه بعد از تیراندازی به بیمارستان منتقل شده‌اند و وضعیت جسمانی آنها نامشخص است.
گزارش‌ها حاکی از آن است که عامل این حمله هنوز دستگیر نشده است. مأموران آتش‌نشانی نیز در محل مستقر شدند.
گزارشات متناقضی درباره قربانیان این حادثه منتشر شده است و در حالیکه برخی منابع می‌گویند در مجموع چهار نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و یکی از آنها تاکنون جان خود را از دست داده‌اند، دیگر منابع مدعی شده‌اند که هر چهار نفر جان خود را از دست داده‌اند.
پولیس آستین اعلام کرد که تیراندازی‌های جداگانه‌ای در محدوده‌های مشابه به وقوع پیوسته است و هر دو صحنه در حال حاضر در امان است.
برخی از شاهدان ماجرا می‌گویند که دستکم چهار گلوله شلیک شده است و هنوز مشخص نیست که این گلوله‌ها از جانب عامل مسلح تیراندازی شده یا اینکه مأموران پولیس در واکنش به تیراندازی فرد مسلح، تیراندازی کرده‌اند.
جدیدترین اخبار حاکی از حادثه تیرانداز نشان می‌دهد که در مجموع ۵ نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که یک زن در صحنه حادثه جان خود را از دست داد و دو زن و یک مرد دیگر نیز به بیمارستان منتقل شدند. یک مرد حاضر نشد به دلیل جراحات تحت درمان قرار گیرد.
خبرگزاری جمهور-اموربین الملل

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*