خانه / ورزش / فوتبال / حمایت ستاره بسکتبال جهان از تیم فوتبال زنان افغانستان
تیم فوتبال زنان
تیم فوتبال زنان

حمایت ستاره بسکتبال جهان از تیم فوتبال زنان افغانستان

کوبی برایانت، فوق‌ستاره‌ی تیم بسکتبال “لس آنجلس لیکرز” که به تازگی از دنیای حرفه‌یی اش خداحافظی کرد، در اقدامی تحسین برانگیز برای حمایت مالی از تیم فوتبال بانوان افغانستان اعلام آمادگی کرد.

برایانت که در کشور ایتالیا بزرگ شده است، به عنوان یک هوادار به فوتبال عشق می‌ورزد و بازی زیبای تیم ملی برازیل و بارسلونا را به علت بالا بودن سطح آنها می پسندد.

او برای فوتبال ارزش زیادی قایل است به همین دلیل زمانی که بریانت و همسر مکزیکی – امریکایی‌اش صاحب دو دختر شدند برایانت پشتیبانی خود را از فوتبال بانوان اعلام کرد.

ویب سایت “ورزش بانوان” از رسانه‌های معتبر فارسی زبان گزارش کرده که بعد از اعلام حمایت مالی کوبی برایانت از فوتبال بانوان، مونیکا آلوارادو، عضو تیم ملی فوتبال بانوان مکزیک و بازیکن کهنه‌کار حاضر در جام‌های جهانی گذشته، از اوخواسته است که به تیم ملی فوتبال زنان افغانستان کمک مالی بکند تا آنها بتوانند هزینه تهیه لباس‌های خود را بپردازند.

برایانت هم با پذیرش پیشنهاد همسرش، بار دیگر مورد تشویق و تحسین هوادارانش قرار گرفت.

فدراسیون فوتبال افغانستان تا اکنون در مورد این خبر واکنشی نشان نداده؛ اما گفته شده تلاش‌ها برای جلب حمایت‌های بین‌المللی از تیم فوتبال بانوان کشور جریان دارد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*