خانه / ورزش / کشتی گیری / باز محمد مبارز حریف روسی اش را شکست داد
باز محمد مبارز
باز محمد مبارز

باز محمد مبارز حریف روسی اش را شکست داد

باز محمد مبارز ، قهرمان ورزش رزمی مختلط  افغانستان در آخرین ساعات روز یک شنبه ۱۹ ثور ۱۳۹۵ به مصاف حریف قدرتمند روسی اش ماکسیم  کاتکوف رفت و توانست او را در روند اول ناک اوت کند.

13179234_1703137956602081_3814081362295574250_n

به گزارش افق٬باز محمد مبارز که برای دومین بار برای مسابقات ورزشی آزاد به روسیه دعوت شده بود٬ توانست در یک مسابقه زیبا و قدرتمندانه حریف روسی خود را در کمتر از یک دقیقه در روند اول شکست دهد.

باز محمد مبارز هنگام و رود به صالون مسابقه لباس نظامی نیروهای امنیتی افغانستان را به تن داشت.

مسابقه با حضور صدها تماشاگر در استادیوم بزرگ لوژنیکی در شهر مسکو برگزار شد و محمد مبارز پس از دو دقیقه از شروع مسابقه حریف خود را ناک اوت  کرد.

در این صالون فریاد مهاجرین افغانی حاضر در صالون که برای حمایت و تشویق ورزشگار کشور خود امده بودند شنیده می شد که فریاد می زدند مبارز تو پیروزی مبارز تو پیروزی.

خاطر نشان باید کرد که همزمان با ورود ورزشکار افغانستان به میدان٬ اهنگی افغانی پخش گردیده بود که خواننده باصدای رسایی می گفت مبارز امده مبارز٬ دل دشمنا  و حریف ها امد به لرزش.

قابل یاد اوری است که باز محمد مبارز در اولین مسابقه خود  تاریخ ۲۳ حوت ۱۳۹۵ در پایتخت روسیه حریف قدرتمند خود امیر ستاروف را نیز در همین استادیم ناک اوت کرده بود.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*