خانه / خبرها / ولادیمیر پوتین از روند گفتگوهای صلح فلسطین با اسراییل، پشتيبانی‌کشورش را اعلام کرده است.

ولادیمیر پوتین از روند گفتگوهای صلح فلسطین با اسراییل، پشتيبانی‌کشورش را اعلام کرده است.

ولادیمیر پوتین رییس‌جمهور روسیه در دیدارش با محمود عباس، رییس جمهور فلسطین در مسکو، از روند گفتگوهای صلح فلسطین با اسراییل، پشتيبانی‌کشورش را اعلام کرده است.

ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه در این دیدارش که به روز دو شنبه صورت گرفت، گفت:” البته که ما از تلاش‌های فلسطین به منظور انجام گفتگوهای سازنده و موثر این کشور با اسراییل پشتيبانی خواهیم کرد، تا دو کشور بتوانند به یک آتش بس دایمی که به نفع هر دو طرف باشد، دست یابند”.

دو طرف همچنان خواهان ازسرگیری تلاش‌ها به منظور برگزاری یک نشست بین‌المللی به منظور تامین صلح و ثبات در خاورمیانه به ویژه در جنگ میان فلسطین و اسراییل شدند.

محمود عباس رییس جمهور فلسطین نیز در دیدارش با ولادیمیر پوتین گفته است، کشورش در تلاش است تا گفتگو های سازنده‌ی را به منظور پایان بخشی به درگیری‌ها میان فلسطین و اسراییل انجام دهد.

رییس جمهور فلسطین در ادامه سخنانش افزود: “این موضوع مهمی است تا با اسراییل گفتگو کنیم، شما می‌دانید که در مورد روند صلح در خاور میانه، در گذشته نشستی در آناپولیس بر گزار شد و تصمیم بر این شد تا نشستی دیگری در این مورد در مسکو برگزار شود که برگزار نشد، اما اکنون تلاش‌ها برای برگزاری یک کنفرانس بین المللی در مورد صلح در خاور میانه جریان دارد و امیدوار هستیم این نشست در آینده‌ی نزدیک برگزار شود”.

این در حالی است که از ماه اکتبر سال گذشته ميلادی تا کنون، در در گیری میان نیروهای فلسطین و اسراییلی کم از کم ۱۲۹ فلسطینی و ۲۸ اسراییلی کشته شده اند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*