خانه / خبرها / خبرهای افغانستان / پایان رقابت‌های گزینشی پینگ‌پانگ برای تیم منتخب کابل

پایان رقابت‌های گزینشی پینگ‌پانگ برای تیم منتخب کابل

کابل/۷قوس/فرهنگستان
دوازدهمین دور مسابقات گزینشی تنیس روی میز(پینگ‌پانگ) برای تیم منتخب کابل با اشتراک چهل ورزشکار از هفت باشگاه ورزشی روز (شنبه، ۶قوس) به پایان رسید.
دیدار نهایی این رقابت‌ها با حضور مسوولان کمیته ملی المپیک و تربیت بدنی پس از چاشت روز (شنبه،۶قوس)، به میزبانی سره میاشت راه اندازی شد.
جاوید شرفی، سرپرست فدراسیون پینگ‌پانگ گفت: «ما پلان استراتیژیک پنج ساله داریم که ورزشکاران ما پنج سال بعد در مسابقات بیرونی حرفی برای گفتن داشته باشند و در حال حاضر، بیشتر توجه ما به نونهالان در این رشته است.»
در بخش بزرگ سالان این رقابت‌ها، وحیدالله سادات توانست قهرمانی این رقابت‌ها را بدست بیآورد.
آقای سادات در باره پیروزی‌اش در دور نهایی این رقابت گفت: «باید به ما توجه شود و از حکومت خواهش ما این است که حقوق که به ما در نظر گرفته می‌شود، باید داده شود تا بهتر ورزش کنیم و از مسابقات بیرونی دستآورد کسب کنیم.»
در بخش نونهالان، “منیب شرفی” قهرمان دور نهایی این رقابت‌ها شد.
افزون برآن، مسوولان کمیته ملی المپیک و تربیت بدنی برای رفع ناهنجاری‌ها سد راه پیشرفت ورزشکاران تأکید کرده و خواهان فعالیت‌های ورزشی در مرکز و ولایت‌های کشور شده اند.
نظر محمد مطمئن، سرپرست تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک افزود: «ما به چالش‌های ورزشی رسیده‌گی می‌کنیم. خواهش من از تمام جوانان ورزشکار این است که اگر در ولسوالی‌ها، ولایت‌ها و قریه‌ها استند، به مکان‌های ورزشی بیآیند و ورزش کنند. ورزش انسان را از مواد مخدر دور می‌سازد.
خبرنگار فرهنگستان ازکابل
سمیع صدیقی

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*