خانه / خبرها / خبرهای افغانستان / نخستین پیروزی تیم «پینگ پانگ» افغانستان در مسابقات بین‌المللی

نخستین پیروزی تیم «پینگ پانگ» افغانستان در مسابقات بین‌المللی

کابل/۷سنبله/فرهنگستان
تیم ملی «پینگ پانگ» افغانستان، برای نخستین‌بار در تاریخ این بازی‌‌های کشور، موفق شد در یک رقابت رسمی بین‌المللی پیروز شود.
ملی‌پوشان تیم «پینگ پانگ» کشور که از چند روز به این‌سو در رقابت‌های بین‌المللی «پینگ پانگ» در قطر حضور دارند، با شکست تیم ملی عمان، نخستین پیروزی افغانستان را در یک رقابت رسمی بین‌المللی رقم زدند.
سمیع جامی، سرمربی تیم ملی «پینگ پانگ» افغانستان، می‌گوید که افغانستان در یک گروه چهار تیمی با کشورهای عمان، بحرین و اندونیزیا هم‌گروه است.
به گفته او، تیم ملی افغانستان موفق شد در یک دیدار سخت و نفس‌گیر، با نتیجه ۳ بر ۲ تیم ملی «پینگ پانگ» عمان را شکست دهد و با کسب مقام سوم در گروه خود، قرار است به مصاف تیم ملی بنگله‌دیش برود.
مصطفی بختیاری، محمد حسینی و بهروز دانشمند، سه عضو تیم ملی «پینگ پانگ» کشور هستند که به نماینده‌گی از افغانستان در رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور دارند.
این درحالی‌است که بیست‌و‌پنجمین دوره مسابقات «پینگ پانگ» قهرمانی آسیا، روز (سه‌شنبه،۶میزان) با حضور ۲۸ تیم در کشور قطر آغاز شد. این رقابت‌ها در بخش‌های تیمی، انفرادی و دو نفره در روزهای آینده ادامه خواهد یافت.
خبرنگار فرهنگستان از کابل
سمیع صدیقی