خانه / سیاست / گزارش های ویدیویی / اجرای خیره کننده ی یک نوجوان افغان در تلویزیون بلژیک
نوجوان افغان ابو رحمان

اجرای خیره کننده ی یک نوجوان افغان در تلویزیون بلژیک

پسر ۱۳ ساله‌ی افغان به نام “ابوبکر ‘ابو’ رحمان” با اجرای فوق‌العاده‌ی خود در برنامه‌ی استعدادیابی کشور بلژیک، داورها و بینندگان این برنامه را به تحسین و تعجب واداشت.

ابو که به دلیل شرایط نامساعد افغانستان به همراه خانواده به بلژیک مهاجرت کرده، با حضور در برنامه‌ی The Voice Kids” Belgium” که با هدف استعدادیابی و کشف صداهای کودکان و نوجوانان راه‌اندازی شده، داوران را مبهوت نمود.

قطعه‌ای که او اجرا نمود، موسیقی متن فیلم “تایتانیک” با عنوان “My Heart Will Go On” بود که در اصل توسط خواننده‌ی کانادایی – سلین دیون – خوانده شده است.

ابو گفت: “تقریبن هر کسی با شنیدن قطعه‌ی “My Heart Will Go On” فورا یاد فیلم “تایتانیک” می‌افتد، به همین دلیل خواستم این آهنگ را به ویژه برای همه‌ی آن پناه‌جویانی بخوانم که توانسته‌اند با قایق‌هایی زهوار در رفته و بدون هیچ‌گونه امنیت جانی خود را به مرزهای اروپا برسانند و یا هنوز هم در راه این سفر پرخطر هستند. و نیز کسانی که متاسفانه جان خود را از دست داده‌اند و نتوانستند رنگ شرایط بهتر را ببینند.

با شروع وی به خواندن، داورها که پشت به سن بودند، به علت اجرای بی‌نظیر “ابو” بدون هیچ‌گونه تردیدی سه چراغ سبز را برایش روشن کردند و با برگشتن به سمت وی تمایل خود را به دیدن او ابراز کردند. “شان” (Sean) یکی از داورهای برنامه، پس از شنیدن صدای گرم و اجرای تاثیرگذار “ابو” نمی‌توانست جلوی اشک‌های خود را بگیرد.

این ویدیو نزدیک به ۱ میلیون بار در Youtube دیده شده؛ در این بین نظرات تماشاگران این ویدیو نیز می‌تواند جالب باشد:

پیش‌تر نیز دختری افغان با خواندن ترانه‌ی “Back to Black” از “ایمی واینهاوس” در برنامه‌ی استعدادیابی کشور سوییس موسوم به “The Voice of Switzerland” تمام تماشاچیان و داوران را متحیر کرده بود، به طوری که داوران او را در خواندن این ترانه همراهی می‌کردند.

منبع: نورامید

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*