خانه / ورزش / فوتبال / علی عرب‌زاده بازیکن تیم ملی فوتسال افغانستان در ایران درگذشت

علی عرب‌زاده بازیکن تیم ملی فوتسال افغانستان در ایران درگذشت

کابل/۲۶قوس/فرهنگستان
علی عرب زاده، بازیکن فوتسال افغانستان که با تیم ملی زیر ۲۰ سال کشورش در سال ۲۰۱۹ به مقام نایب قهرمانی آسیا در تبریز دست یافته بود، امروز به دلیل ایست قلبی در ایران درگذشت.
عرب زاده چند سالی بود که ساکن شهر شیراز کشور ایران شده و در این شهر کار می کرد. او که سابقه بازی در تیم ارژن شیراز را هم داشت صبح امروز(جمعه، ۲۶قوس) جان خود را از دست داد و مسئولان کمیته فوتسال افغانستان با تایید مرگ این بازیکن اعلام کردند که دلیل این اتفاق هنوز مشخص نیست.
علی عرب زاده، در سال ۲۰۱۹ میلادی در رقابت‌های قهرمانی آسیا که به میزبانی ایران برگزار شده بود، عملکرد قابل قبولی را در تیم ملی فوتسال کشور از خود به نمایش گذاشت و فوتسال بازان کشور در این رقابت‌ها نایب قهرمان آسیا شدند.
مسوولان فدراسیون فوتبال افغانستان به ویژه کمیته فوتسال می‌گویند که آقای عرب زاده یکی از پایه های برجسته تیم ملی فوتسال بود و درگذشت این بازیکن خلاق، آسیب جدی را در تیم ملی در پی خواهد داشت.
عبدالرزاق ممرک، مربی تیم ملی فوتسال، گفت: «مرگ وی بسیار اندوگین مان ساخت؛ واقعا سخت است. علی عرب زداده یکی از پایه های تیم ملی فوتسال کشور بود و این یک فاجعه بزرگ برای جامعه‌ فوتبال و فوتسال افغانستان است.»
از سویی هم، شماری از کاربران شبکه‌های اجتماعی، به ویژه هوادارن تیم ملی فوتسال در پیوند به مرگ این بازیکن با تجربه تیم ملی فوتسال کشور نیز واکنش نشان داده اند.
خبرنگار فرهنگستان از کابل
سمیع صدیقی

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*