خانه / ورزش / فوتبال / « آمو »، « بازان » را غرق کرد
« آمو »، « بازان » را غرق کرد

« آمو »، « بازان » را غرق کرد

در ادامه مسابقات قهرمانی لیگ برتر فوتبال افغانستان و در نهمین مسابقه که در ورزشگاه فدراسیون فوتبال برگزار شد «موج های آمو» در مقابل «دسپین غر بازان» قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پیام آفتاب در این بازی موج‌های آمو توانست با نتیجه ۲ بر ۰ حریف خود را شکست دهد.

در نیمه اول بازی، شاهد ارسال توپهای بلند بودیم اما داستان در نیمه دوم متفاوت بود. موجهای آمو و دسپینغر بازان در کمین فرصتی برای تغییر سرنوشت خود بودند که این شانس برای نماینده شمال شرق فراهم شد.

موجهای آمو در لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ راه طولانی را پیموده است، آنها در بازی اول عقابان هندوکش را شکست دادند اما در دومین رقابت، مغلوب سیمرغ البرز شدند.

نهمین بازی حکم مرگ و زندگی را برای موجها د اشت که با خوش شانسی توانستن با نتیجه ۲–۰ از پس حریف خود برآیند؛ در دقیقه ۶۵ بازی قسمت احمدی با گلی که به ثمر رساند، تیم خود را پیش انداخت.

در وقتهای اضافه بازی این لعل پاچا تره خیل بود که با گل تمام کننده خود آب سردی بر پیکر دسپینغر بازان ریخت.

در دقیقهٔ ۵۳ بازی نیز هدایت الله قریشی یک فرصت پینالتی در اختیار داشت تا بتواند موجهای آمو را به نتیجهٔ مطلوب ۳ – ۰ برساند که ضربه را از دست داد.

آمو با این پیروزی حضور خود را در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ قطعی کرد.

از قهرمان فصل گذشته توقع می‌رفت که بتواند از عنوان و افتخار خود دفاع کند اما تلاش آنها در لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ راه به جایی نبرد.

در این بازی بازیکنان دسپینغر بازان حملات خوبی را روی دروازه موج‌های آمو تدارک دیدند اما ضربات آخر آنها یا توسط خط دفاعی موج‌های آمو دفع می‌شد یا با فواصل بسیار اندک از اطراف دروازه به بیرون می‌رفت.

به هرحال، دسپینغر بازان با کسب این نتیجه از مرحله گروهی این رقابتها حذف شد.

-حفیظ الله رجبی، خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی پیام آفتاب در کابل

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*