خانه / اجتماع / بحران مهاجرت / مرکل با محکوم نمودن حملات، بر موقف اش در برابر پناهجویان تاکید کرد

مرکل با محکوم نمودن حملات، بر موقف اش در برابر پناهجویان تاکید کرد

انگلا مرکل بار دیگر اصرار کرد که آلمان مصمم است در برابر چالش های کنونی بحران مهاجرت و تروریسم موفق شود. او جمله همیشه گی خود “ما موفق می شویم” را بار دیگر تکرار کرد.

انگلا مرکل صدر اعظم آلمان که در کنفرانس سالانه تابستانی خود در برلین سخن می گفت، بیان داشت که آلمان در برابر چالش های کنونی بحران مهاجرت و فعالیت های تروریستی جانبی آن، موفق خواهد شد.

انگلا مرکل گفت: «من امروز مانند گذشته متقاعد هستم که ما می توانیم وظیفه تاریخی خود را انجام بدهیم و این آزمون تاریخی در زمان جهانی شدن است. ما موفق می شویم.»

مرکل در بریده ای از صحبت هایش که عمدتا در مورد بحران مهاجرت و نگرانی های موجود از فعالیت های تروریستی در آلمان می چرخید، گفت: «فکر می کنم ما در یک مبارزه و به نظر من در یک جنگ با “دولت اسلامی” قرار داریم.»

مرکل بیان داشت: «ما می خواهیم برای مردم خود امنیت به ارمغان آورده و روند ادغام پناهجویان را نیز مدیریت کنیم».

انگلا مرکل حملات اخیر تروریستی “دولت اسلامی” در شهر های انسباخ و وورتسبوگ را محکوم نموده گفت: «این حملات تکان دهند و ظالمانه بود». او همچنان بیان داشت که این حملات “تابوهای تمدنی را در هم شکست و نشان داد که حملات این چنینی در جاهایی که هر کدام ما حضور داریم می تواند اتفاق بیفتد”.

انگلا مرکل در بخشی از صحبت های خود اصرار کرد: «مهاجمانی که خود به عنوان پناهجو وارد آلمان شده باشند، این کشور، مددرسانان و سایر پناهجویان را به تمسخر می گیرند».

مرکل گفت که باید در میان آزادی و امنیت توازن برقرار گردیده و از این طریق امنیت آنچنانی تامین شود تا “ما بتوانیم به روش خود زندگی نموده و آن را همچنان ادامه بدهیم”.

به گفته انگلا مرکل صدر اعظم آلمان، در حال حاضر نه تنها آلمان با چنین چالش هایی مواجه بوده بلکه تمام اروپا در معرض تهدید این چنینی قرار دارد، اما تاکید کرد که در برابر این چالش ها موفق خواهند شد.

انگلا مرکل صدر اعظم آلمان و رهبر حزب اتحاد دموکرات مسیحی آلمان تائید کرد که در صورت نیاز احتمالا اقداماتی برای تصویب قوانین جدید روی دست گرفته می شود. به گفته مرکل، حکومت در تلاش خواهد بود که کاستی ها را تشخیص داده و اقدامات جدی را برای مبارزه با آن روی دست گیرد.

به گفته صدراعظم آلمان یکی از این اقدامات “سیستم هشدار بهتر قبلی” است تا از آن طریق ادارات مربوط به ادغام، در جریان بررسی پرونده پناهجویان معلومات جامع در خصوص پیوند آنان با افراطگرایان در اختیار داشته باشند.

تاریخ ۲۸٫۰۷٫۲۰۱۶
منبع : دویجه ویله

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*