خانه / خبرها / خبرهای افغانستان / پایان حضور تیم ملی کریکت افغانستان در رقابت‌های جام جهانی

پایان حضور تیم ملی کریکت افغانستان در رقابت‌های جام جهانی

کابل/۱۴عقرب/فرهنگستان
تیم ملی کریکت افغانستان روز (جمعه، ۱۳عقرب) در آخرین بازی در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰آوره کریکت در برابر تیم استرالیا به میدان رفت و با تفاوت چهار دوش مغلوب شد.
تیم ملی کریکت کشور در مرحله گروهی رقابت‌های جهانی کریکت که در استرالیا در حال برگزاری است، با سه شکست و دو تساوی که به دلیل بارش باران لغو شد، از این رقابت‌ها حذف شد.
ملی پوشان افغانستان پیش از آغاز رقابت‌های جهانی ۲۰آوره، دو بازی مقدماتی داشتند که در بازی نخست در برابر بنگلادیش پیروز شدند و بازی مقدماتی دوم در برابر تیم کریکت پاکستان به دلیل بارش باران لغو شد.
در مرحله گروهی، تیم ملی کریکت افغانستان در بیست‌و دوم اکتوبر در برابر تیم انگلستان قرار گرفت که با تفاوت پنج ویکت شکست خورد. ابراهیم زدران در این بازی برای افغانستان خوش درخشید و در ۳۲ توپ ۳۲ دوش بدست آورد.
بازی تیم ملی کریکت افغانستان با تیم نیوزیلند به دلیل بارش باران لغو شد. این بازی قرار بود در بیست‌وششم اکتوبر در شهر ملبورن استرالیا برگزار شود.
تیم‌های افغانستان و نیوزیلند امتیاز این بازی را تقسیم کردند.
به همین گونه بازی تیم ملی افغانستان در برابر ایرلند نیز لغو شد و بازیکنان کشور توانستند یک امتیاز دیگر نیز بدست بیاورند.
در اول ماه روان میلادی، بازیکنان کریکت کشور در شهر بریسبین با تیم کریکت سریلانکا روبه‌رو شدند که بازی را با تفاوت شش ویکت به سریلانکایی‌ها واگذار کردند.
از سویی هم، محمد نبی عیسی خیل که کاپیتانی تیم را به دوش داشت، در صفحه فیسبوک‌اش و پس از شکست در برابر تیم استرالیا از کاپیتانی تیم ملی کنار رفت.
خبرنگار فرهنگستان از کابل
سمیع صدیقی

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*