خانه / خبرها / مشاور امنیت ملی وضعیت امنیتی پنج ولایت شمال را بررسی کرد.

مشاور امنیت ملی وضعیت امنیتی پنج ولایت شمال را بررسی کرد.

مشاور امنیت ملی وضعیت امنیتی ‍پنج ولایت شمال را بررسی کرد.

 

کابل/۶دلو/فرهنگستان
داکترحمدالله محب مشاور امنیت ملی جمهوری افغانستان در سفر امروزش به ولایت بلخ به هدف ارزیابی وضعیت امنیتی ولایات شمال با مقامات ملکی و نظامی پنج ولایت جلسه برگزار کرد.
در این جلسه والی ها، قومندان های امنیه، رئیس های امنیت ملی بلخ، جوزجان، فاریاب، سمنگان و سرپل و قومندان قول اردوی شاهین در رابطه به وضعیت امنیتی، مشکلات و برنامه‌های آینده این ولایات به مشاور امنیت ملی معلومات دادند.

مسوولان این ولایات می‌گویند که وضعیت امنیتی نسبت به سال های گذشته بهبود یافته است، هماهنگی های بیشتر سبب شده تا به مخالفان مسلح دولت تلفات سنگین وارد شود و مناطق از نزد شان دوباره ‌گرفته شود.
آن‌ها افزودند که برای بهبود هرچه بیشتر و بهتر وضعیت، نیروهای امنیتی و دفاعی کشور تکمیل و روند تجهیز این نیروها تقویه شود، عملیات بازگشایی شاهراه‌ها سرعت‌ یابد تا مخالفان دیگر هم سرکوب شوند.

داکترحمدالله محب مشاور امنیت ملی تغییر وضعیت امنیتی ولایات شمال، تعهد مسوولان، برخورد مسلکی و تجارب آن‌ها را مورد ستایش قرار داده و گفت که  مسوولان ملکی و امنیتی به صورت مشترک در مطابقت با خواست‌های مردم فعالیت‌های خویش را در برابر تروریستان گسترش دهند وی اضافه که اداره مرکزی به وضعیت امنیتی ولایات شمال و بهبود حکومتداری توجه خاص دارد و به زودی درعرصه تشکیلات و تجهیزات پیشترفت‌های لازم صورت خواهد گرفت.
داکتر حمدالله محب مشاور امنیت ملی به مسوولان  پولیس ولایات شمال هدایت داد  که در برابر زورگویان و قانون شکنان قاطع باشند و مطابق به خواست‌های مردم قانون را تطبیق کنند
سمیع صدیقی

خبرنگار فرهنگستان از کابل

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*