خانه / خبرها / رئیس جمهور چین به ارتش فرمان آماده‌باش جنگی داد !

رئیس جمهور چین به ارتش فرمان آماده‌باش جنگی داد !

رئیس جمهورچین به ارتش فرمان آماده‌باش جنگی داد !

رئیس‌جمهور چین فرمان آماده‌باش کامل جنگی را برای ارتش این کشور صادر کرد.
به گزارش خبرگزاری “اسپوتنیک”، رئیس جمهور خلق چین، شی جین پینگ، اعلام کرد چین با تهدید‌ها و چالش‌های روزافزونی مواجه است و نیرو‌های مسلح باید برای تامین امنیت و توسعه کشور تلاش کنند.
شی جین پینگ، رئیس‌جمهور چین تاکید کرد، نیروهای مسلح چین باید در حال آماده باش قرار بگیرند و تا جاییکه برایشان امکان‌پذیر است خود را برای شرکت در نبرد آماده کنند.
باتوجه به مناقشاتی که بر سر سرزمین‌های واقع شده در دریای چین جنوبی وجود دارد و به دنبال تشدید تنش‌ها با آمریکا بر سر مسائل مختلف، از تجارت گرفته تا موضوع تایوان، چین خواهان آن است که توان نظامی خود را تقویت کند.
رئیس جمهور چین در دیدار با فرماندهان ارشد ارتش این کشور گفت چین با تهدیدها و چالش‌های روزافزونی مواجه است و نیروهای مسلح باید برای تامین امنیت و توسعه کشور تلاش کنند.
وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: جهان با دوره‌ای از چالش‌های مهم دست به گریبان است که در یک قرن اخیر بی‌سابقه بوده است و چین همچنان در دوره‌ای مهم قرار دارد که فرصت‌های خوبی برای توسعه در اختیار آن قرار میدهد.
به گفته رئیس جمهور چین، نیروهای مسلح این کشور باید بتوانند در شرایط اضطراری واکنش سریعی از خود نشان دهند، توانایی‌های خود را در زمینه اجرای عملیات مشترک تقویت کنند و نیروهای رزمی جدید پرورش دهند.
شی این سخنان را پس از آن بیان کرد که روز چهارشنبه گفت این کشور همچنان حق استفاده از زور برای اتحاد مجدد با تایوان و جلوگیری از استقلال این جزیره را برای خود محفوظ میدارد.

 میر احمد ” خواجه “
فرهنگستان
۰۶٫۰۱٫۲۰۱۹

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*