خانه / خبرها / گزارش‌های افغانستان / برگزاری اردوگاه تمرینی دوچرخه سواری در هرات

برگزاری اردوگاه تمرینی دوچرخه سواری در هرات

کابل/۱۴قوس/فرهنگستان
دوچرخه سواران ولایت هرات اردوگاه تمرینی شان را از چندی به اینسو در بخش‌های کوهستانی در هرات زیر چتر فدراسیون دوچرخه سواری آغاز کرده اند.
ورزشکاران این رشته می‌گویند پس از روی کار آمدن طالبان توانسته اند که نخستین تمرینات شان را در تپه‌ها و کوهستان‌های هرات انجام دهند.
سید عبدالله، مسوول فدراسیون رکاب زنی ولایت هرات گفت: «هدف از راه اندازی این رقابت‌ها آمادگی به سال آینده است، که ما قرار است سال جدید رقابت‌های این رشته را در مساحت ۴۰ کیلومتر در بخش کوهستان راه اندازی کنیم.»
ویس احمدیان، عضو تیم رکاب زنی ولایت هرات گفت: «برگزاری این گونه تمرینات به ما بسیار مهم است، این‌جا از چندین تیم گردهم آمدند تمرین خود را انجام می‌دهند.»
مهیرشاه سخا، عضو تیم رکاب زنی ولایت هرات افزود: «هشت سال پیش ما به این ساحه آمده نمی‌توانستیم. اکنون به این منطقه آمدیم و تمرینات خود را انجام می‌دهیم و باید امنیت بیشتر از این تامین شود.»
همایون نورزاد، عضو تیم رکاب زنی ولایت هرات گفت: «تمرین ما بسیار خوب است. ما از مردم ولایت هرات می‌خواهیم در هر رده‌ی سنی که باشند، بیایند با ما یکجا تمرین کنند.»
این در حالی‌ست که رکاب زنان و مسوولان این رشته امیدوارند تا در آینده نزدیک بتوانند در پیکارهای ملی و بین المللی به سود کشور شان افتخار آفرینی کنند.
خبرنگار فرهنگستان از کابل
سمیع صدیقی

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*